Ikaskuntza aktiboa eta sortzailea
Aprendizaje activo y creativo
Mugimendu Autonomoa
Haur Hezkuntzan, Mugimendu Autonomoa lantzen dugu, haurrei beren motrizitatea eta trebetasunak modu aske eta espontaneoan garatzeko aukera ematen dien ikuspegia, beren independentzia eta konfiantza indartuz.
Movimiento Autónomo
En Educación Infantil, trabajamos el Movimiento Autónomo, un enfoque que permite a los niños y niñas desarrollar su motricidad y habilidades de forma libre y espontánea, fortaleciendo su independencia y confianza.
Motxila Ibiltaria
Euskarazko material didaktikoz betetako hiru motxila (liburuak, filmak, musika, etab.) ikasleen etxeetan zehar ibiltzen dira 15 egunean behin. Ekimen honek euskara modu dibertigarri eta dinamikoan ikastea sustatzen du.
Motxila Ibiltaria
Tres mochilas llenas de material didáctico en euskera (libros, películas, música, etc.) recorren las casas de las personas estudiantes cada 15 días. Esta iniciativa fomenta el aprendizaje del euskera de manera divertida y dinámica.
Hizkuntza Laguntzailea
Eskolarekin lan egiten duen bertako elkarrizketa-laguntzaile bat dugu. Lankidetza honen helburu nagusia ingelesezko ahozko adierazpena hobetzea da, eta urtero hainbat herrialdetatik (Erresuma Batua, Filipinak, Estatu Batuak…) etorritako pertsona bat jasotzen dugu, ikuspegi kulturanitza ematen duena.
Auxiliar de Conversación
Contamos con una persona auxiliar de conversación nativa que trabaja con la escuela. El principal objetivo de esta colaboración es mejorar la expresión oral en inglés, y cada año recibimos a una persona proveniente de diferentes países (Reino Unido, Filipinas, Estados Unidos…) que aporta una perspectiva multicultural.
STEAM Proiektua
Haur Hezkuntzan ere, STEAM proiektuan parte hartzen dugu, Zientzia, Teknologia, Ingeniaritza, Arteak eta Matematika arloetan. Ikuspegi horrek aukera ematen die txikienei modu praktiko eta sortzailean esploratzeko eta ikasteko.
Proyecto STEAM
También en Infantil, participamos en el proyecto STEAM, que integra las áreas de Ciencia, Tecnología, Ingeniería, Artes y Matemáticas. Este enfoque permite a los más pequeños explorar y aprender de manera práctica y creativa.

Ulibarri Programa eta Berbalapiko
Urteak daramatzagu Ulibarri programan murgilduta, euskararen erabilera hainbat testuingurutan sustatzen duena. Aktiboki parte hartzen dugu Berbalapiko proiektuan, euskararen ahozko zatian zentratzen den espazio batean, non hizkuntzan ahozko adierazpena indartzen duten komunikazio-jarduerak egiten diren.
Programa Ulibarri y Berbalapiko
Llevamos años inmersas en el Programa Ulibarri, que promueve el uso del euskera en diferentes contextos. Participamos activamente en el proyecto Berbalapiko, un espacio que se centra en la parte oral del euskera, donde se realizan actividades de comunicación que refuerzan la expresión verbal en el idioma.
Bertsolaritza
Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailetan, ikasleek 15 egunean behin egiten dute bertsolaritza (bat-bateko kantua euskaraz). Gainera, astean behin eskolaz kanpoko jarduera gisa eskaintzen da jarduera horretan sakondu nahi duenarentzat.
Bertsolaritza
En los cursos de 5º y 6º de primaria, el alumnado practica Bertsolaritza (canto improvisado en euskera) cada 15 días. Además, se ofrece esta actividad como extraescolar una vez por semana para quien quiera profundizar en ella.
Birziklapena eta Konposta
Izarran, ingurumenarekiko errespetua funtsezkoa da. Egunero birziklatzen eta konpostatzen dugu, gure ikasleei planeta zaintzearen garrantzia irakatsiz.
Reciclaje y compost
En Izarra, el respeto por el medio ambiente es clave. Reciclamos y compostamos todos los días, enseñando a nuestro alumnado la importancia de cuidar el planeta.
Tailer Sortzaileak
Ostiral arratsaldero, lehen hezkuntzan, sormen-tailerrak antolatzen ditugu (antzerkia, sukaldaritza, joskintza, etab.), adin ezberdinetako ikasleak nahastuz, pertsonen arteko harremanak sustatzeko. Tailer gehienak ingelesez ematen dira, esperientzia elebidun aberasgarria eskainiz.
Talleres Creativos
Todos los viernes por la tarde, en primaria, organizamos talleres creativos (teatro, cocina, costura, etc.) en los que mezclamos a estudiantado de diferentes edades para fomentar las relaciones interpersonales. La mayoría de estos talleres se imparten en inglés, brindando una experiencia bilingüe enriquecedora.
Documentación
Metodología
Proyectos
AGEnda 2030
Garapen Jasangarrirako Helburuak (GJH)
Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS)
Nazio Batuen Batzar Orokorrak Garapen Jasangarrirako 2030 Agenda onartu zuen 2015ean, xede nagusi hauekin: pobrezia desagerraraztea, planeta babestea eta pertsona guztientzako oparotasuna bermatzea. 17 helburuz osatuta dago, Garapen Jasangarrirako Helburu (GJH) direlakoez, hain zuzen ere, eta helburu bakoitzak xede eta adierazle jakin batzuk ditu.
Gure komunitatetik pertsona guztiek behar dituzten beharrak asetzeko egiten dugu lan, honen garrantziari erreparatuz. Horregatik beste helburu bat gehituko genioke: HIZKUNTZA ETA KULTURA ANIZTASUNA.
La Asamblea General de las Naciones Unidas aprobó en 2015 la Agenda 2030 para el Desarrollo Sostenible, con el objetivo principal de erradicar la pobreza, proteger el planeta y asegurar la prosperidad para todas las personas. Está compuesto por 17 metas, los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS), y cada objetivo tiene unos objetivos e indicadores concretos.
Desde nuestra comunidad trabajamos para satisfacer las necesidades de todas las personas, atendiendo a su importancia. Es por eso que añadiríamos otro objetivo: DIVERSIDAD LINGÜÍSTICA Y CULTURAL.